Kontorsstädning Växjö

Kontorsstädning för både små och stora företag i Växjö och Alvesta regionen

Vi vill få era anställda att trivas, en bra början är i en ren och städad miljö. Via oss får ni den hjälp ni behöver med att hålla era kontorslokaler rena och fina, så att era anställda kan fokusera på det dom är bra på. Vi har kunnig personal och möjlighet till att städa på flexibla tider. Vi kan städa ditt företag/kontor varje dag, varje vecka, varannan vecka eller vid enstaka tillfällen (Minimum 4 timmar vid enstaka tillfällen.).

Vi erbjuder kontorsstäd i hela Växjö och Alvesta regionen. Snabbt, professionellt och alltid med högsta kvalité.

Vi har flera års erfarenhet och hjälper er gärna med städningen så ni kan fokusera på er verksamhet och det ni gör bäst. Ring eller maila oss för offert.

Vi lämnar alltid garanti

Vi lämnar alltid garanti på våra städuppdrag vilket gör att eventuella invändningar som kan dyka upp vid besiktningstillfället åtgärdas snarast av oss.

Så fungerar det

Här nedan kan du läsa lite mer om vilka delmoment som ingår i vår kontorsstädning och vad vi erbjuder. Kontakta oss gärna om du har ytterligare frågor.

Kontakta oss för att boka!

Ett typiskt upplägg kan se ut som följer:

Alla rum

  • Dammtorkning av fria ytor
  • Dammsugning av golv och mattor
  • Fuktmoppning av golv
  • Borttagning av fläckar på dörrar, lister och speglar
  • Tömning av papperskorgar

Toaletter

  • Rengöring av handfat och kran
  • Rengöring av toalett

Kök/pentry

  • Avtorkning av arbets- och diskbänk
    Priser
    Det totala antalet arbetstimmar som krävs för städningen beror på antal rum och kontorets storlek, utseende och städbehov.Kontakta oss nedan för värdering eller offert.
    Eventuell avbokning måste ske senast en vecka innan bokad dag.

    Cleaning Support tillhandahåller allt material och utrustning för städningen. Vi ombesörjer allt kring hela städningen och hämtar/lämnar nycklar till fastighetsbyrå, hyresvärd eller ny hyresgäst. Som kund kan du bara lämna över din nyckel och din bostad till oss så ordnar vi allt; nycklar, städning och besiktning. Eventuell avbokning måste ske senast en vecka innan bokad dag.

    Visste du att en städad miljö har en positiv inverkan på din hälsa?

    Det finns forskning som tyder på att när vi befinner oss i en ostädad och rörig miljö, resulterar det i en micro-stress i hjärnan som gör vår mentala hälsa “ostädad”. Att vi har det rent omkring oss, både hemma och där vi arbetar, är i längden lika viktigt för vårt välmående som träning. Den som regelbundet städar hemma kommer att märka att de mår bättre och känner sig friska. Vår hälso-rekommendation är att ta hjälp med grovstädningen och underhåll städningen själv.

    Kvalitetsgaranti

    Vi på Cleaning Support värnar om våra kunder och att de ska vara nöjda med vårt arbete. Därför har vi utformat en kvalitetsgaranti som innebär att vi åtgärdar allt som våra kunder inte är nöjda med.

    Reklamation måste göras senast en dag efter städningstillfället.

    Skattereduktion

    Fr.o.m. 2007 infördes att privatpersoner kan ansöka om skattereduktion för hushållsnära tjänster, till ett maxbelopp av 25 000 kronor per år, och få ett avdrag på 50 procent av kostnaden. För den som har fyllt 65 år vid ingången av året gäller 50 000 kronor per år. Maxbeloppet för ROT och RUT är totalt 50 000 kronor per köpare och år. Tjänsten måste utföras av ett företag med F-skattbevis. Så länge du inte har förbrukat hela din årliga skattereduktionsmöjlighet, betalar du endast halva arbetskostnaden. Den andra halvan ansöker vi som företag om hos skattverket