Flyttstädning Växjö

Flyttstädning för både privatpersoner och företag i Växjö

Att flytta till ett nytt hem eller arbetsplats är ett spännande steg i livet. Se därför till att njuta fullt ut av stunden – och låt oss ta hand om er flyttstädning så ni kan fokusera på flytten.

Medan ni packar upp kartonger, fyller bokhyllor och byråer i er nya bostad eller lokal, så tar vi hand om om er tidigare lokal och boende. Vi erbjuder flyttstäd i hela Växjö och Alvesta regionen. Snabbt, professionellt och alltid med högsta kvalité.

Vi har flera års erfarenhet och hjälper dig gärna med den så att du kan fokusera på din nya bostad eller din nya arbetsplats istället för att behöva tänka på att städa den gamla. Ring eller maila oss för offert.

Vi lämnar alltid garanti

Vi lämnar alltid garanti på våra städuppdrag vilket gör att eventuella invändningar som kan dyka upp vid besiktningstillfället åtgärdas snarast av oss.

Så fungerar det

Här nedan kan du läsa lite mer om vilka delmoment som ingår i vår flyttstädning och vad vi erbjuder dig i samband med din flytt. Kontakta oss gärna om du har ytterligare frågor.

Kontakta oss för att boka!

Inför Flyttstädning

Tänk dock på att hemmet bör vara helt tomt när vi kommer för att vi skall kunna utföra flyttstädningen på ett bra sätt. Kyl och frys ska också vara urplockade, avstängda, avfrostade och utdragna så att vi kommer åt att städa. Om det finns befintliga skador, som exempelvis fönster som inte går att öppna eller trasiga vitvaror, är det viktigt att du meddelar oss om dessa innan vi påbörjar flyttstädet.

    Extratjänster till ert flyttstäd

    Följande går att beställa till:

    • Balkongstädning
    • Städning av förråd/garage, separat tvättstuga eller vind
    • Städning av tomt/trädgård
    • Städning av kakelugn/öppen spis
      Priser för Flyttstäd
      Vi använder oss av ett fast pris per kvadratmeter. Kontakta oss om ni vill boka tid för genomgång och offert.

      Cleaning Support tillhandahåller allt material och utrustning för flyttstädningen. Vi ombesörjer allt kring hela städningen och hämtar/lämnar nycklar till fastighetsbyrå, hyresvärd eller ny hyresgäst. Som kund kan du bara lämna över din nyckel och din bostad till oss så ordnar vi allt; nycklar, städning och besiktning. Eventuell avbokning måste ske senast en vecka innan bokad dag.

      Visste du att ett städat hem har positiv inverkan på din hälsa?

      Det finns forskning som tyder på att ett ostädat hem resulterar i en micro-stress i hjärnan och som gör vår mentala hälsa “ostädad”. Att vi har det rent omkring oss, både hemma och där vi arbetar, är i längden lika viktigt för vårt välmående som träning. Den som regelbundet städar hemma kommer att märka att de mår bättre och känner sig friska. Vår hälso-rekommendation är att ta hjälp med grovstädningen och underhåll städningen själv.

      Kvalitetsgaranti

      Vi på Cleaning Support värnar om våra kunder och att de ska vara nöjda med vårt arbete. Därför har vi utformat en kvalitetsgaranti som innebär att vi åtgärdar allt som våra kunder inte är nöjda med.

      Reklamation måste göras senast en dag efter städningstillfället.

      Skattereduktion

      Fr.o.m. 2007 infördes att privatpersoner kan ansöka om skattereduktion för hushållsnära tjänster, till ett maxbelopp av 25 000 kronor per år, och få ett avdrag på 50 procent av kostnaden. För den som har fyllt 65 år vid ingången av året gäller 50 000 kronor per år. Maxbeloppet för ROT och RUT är totalt 50 000 kronor per köpare och år. Tjänsten måste utföras av ett företag med F-skattbevis. Så länge du inte har förbrukat hela din årliga skattereduktionsmöjlighet, betalar du endast halva arbetskostnaden. Den andra halvan ansöker vi som företag om hos skattverket